SPLOŠNO
Splošni pogoji veljajo od 20. 8. 2020 do preklica.
Nazadnje posodobljeno: 30. 8. 2023.
Obiskovalec spletnega mesta www.emilina.si (v nadaljevanju uporabnik) se strinja s spodaj navedenimi pogoji oziroma členi. Spletna trgovina EmiLina (v nadaljevanju ponudnik) in njen lastnik, EmiLina, Matej Erzetič s.p., si pridružujeta pravico do sprememb spodaj navedenih členov brez predhodnega obvestila. Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na naši spletni strani, uporabnikov ne bomo o tem posebej obveščali. Uporabnike bomo o vseh spremembah splošnih pogojev obveščali samo preko naše spletne strani www.emilina.si in ne preko ostalih metod obveščanja.
V primeru spremembe določenih členov Splošnih pogojev poslovanja, bo sprememba razvidna z datumsko oznako izvedbe spremembe na dnu Splošnih pogojev, ter z oznako člena, ki je bil spremenjen. Občasno posodobimo člene o pogojih poslovanja in ko to storimo, tudi ustrezno spremenimo datum zadnje spremembe. V primeru, da nadaljujete z uporabo naših storitev, se smatra, da v celoti razumete in se strinjate s spremembami.
Splošni pogoji poslovanja v spletni trgovini www.emilina.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Podatki podjetja
EmiLina, Matej Erzetič s.p.
Brezovk 7
5212 Dobrovo v Brdih
Davčna številka: 65954378
Matična številka: 8696136000
Podjetje ni zavezanec za DDV.
Kontakt
UPORABA SPLETNEGA MESTA
Uporabnik se zavezuje, da bo spletno mesto uporabljal zakonito in na običajen način. Če uporabnik spletno mesto uporablja v nasprotju s temi pogoji, mu lahko ponudnik začasno ali trajno (glede na težo kršitve) onemogoči dostop.
Z uporabo spletnega mesta med uporabnikom in ponudnikom ne nastane nobena pogodba in noben pogodben odnos. Uporabnik zaradi uporabe spletnega mesta razen obveznosti, ki so navedene v teh pogojih, nima nobenih drugih obveznosti.
Ponudnik si pridržuje pravico, da dostop do spletne trgovine, določenih delov spletnega mesta ali posameznih funkcionalnosti kadarkoli omeji (npr. samo za registrirane uporabnike ali naročnike) ali veže na izpolnitev določenih pogojev.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti trgovca,
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, - način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave,
- informacije o načinu plačila,
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi.
PREDSTAVITEV IZDELKOV
Slike izdelkov v spletni trgovini ali kjerkoli na spletnem mestu so simbolične in ne zagotavljajo njihovih lastnosti. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših odstopanj med opisi in dejanskimi lastnostmi izdelkov. Ponudnik ni vezan na opis proizvoda ali objavljeno ceno izdelka, če je opis ali cena posledica napake pri vnosu ali če je do napačnega opisa ali cene prišlo brez volje ponudnika.
Ponudnik bo skušal čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti izdelkov, dobavni rok ter cena spreminjajo, zato obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic naročila ali pa zamenjavo
naročenega izdelka.
EmiLina izdelki so ročno izdelani in unikatni, zato noben izdelek ni popolnoma enak drugemu. Možna so odstopanja med barvami dejanskih izdelkov in izdelkov na fotografiji.
CENE IZDELKOV
Cene izdelkov so izražene v evrih in ne vsebujejo DDV (nismo zavezanec). Vse cene in morebitni popusti veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Stroški pošiljanja niso všteti v ceno izdelka in se obračunajo na blagajni ob zaključku naročila.
POTRDITEV NAROČILA
Če se pri naročilu pojavijo kakršne koli težave ali nepravilnosti, prosimo, da nas uporabnik takoj obvesti na
in**@em*****.si
.
Po oddaji naročila v spletni trgovini uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je uporabnik izbral, ter znesek dostave. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena.
Uporabnik je dolžan takoj preveriti pravilnost podatkov v potrditvi naročila in sporočiti morebitne spremembe (npr. naslov za dostavo).
V primeru, da želi uporabnik odstopiti od naročila, nas lahko o tem obvesti najkasneje v 6 urah na elektronski naslov
in**@em*****.si
Ponudnik si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. V kolikor bi uporabnik naročilo že plačal po predračunu, mu ponudnik vrne vso kupnino vključno s stroški dostave v roku 7 dni.
NAČIN PLAČILA
PO PREDRAČUNU
Ob oddaji naročila se bodo uporabniku izpisali podatki za nakazilo. Uporabnik mora celoten znesek naročila poravnati v dveh delovnih dneh, sicer se naročilo smatra za preklicano. Po prejemu plačila začne veljati rok za dobavo izdelkov, ki je 1-3 delovne dni.
PAYPAL
Ponudnik omogoča tudi plačilo s PayPalom. Uporabnik lahko uporabi stanje na svojem PayPal računu ali plača s kreditno kartico.
DOSTAVA
Cena dostave v Sloveniji znaša 3,90 € ne glede na znesek nakupa. Pri naročilih nad 70 € je poštnina BREZPLAČNA.
Ponudnik bo izdelke na naveden naslov s Pošto Slovenije poslal v roku 1-3 delovnih dni. Običajno izdelki s Pošto Slovenije potujejo 1-2 dni.
V primeru daljšega dobavnega roka, bo ponudnik uporabnika o tem obvestili preko elektronske pošte ali telefonske številke, navedene ob naročilu.
V primeru odsotnosti ponudnika, se le ta zavezuje, da bo naročene proizvode uporabniku dostavil najkasneje v 45 dneh od potrditve naročila po e-pošti. Ponudnik ne odgovarja za prekoračitev roka dostave, če je zamuda posledica drugih nepredvidenih dogodkov, ne glede na to, ali gre za zunanje dogodke ali za dogodke iz sfere ponudnika.
100 % VAREN NAKUP
V primeru kakršne koli pritožbe zaradi izdelka ali postopka nakupa, vas prosimo, da nam svojo pritožbo pošljete na elektronski naslov
in**@em*****.si
. Vašo pritožbo bomo evidentirali in nanjo v najkrajšem možnem času odgovorili.
Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:
Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti ponudnika preko elektronske pošte
in***@em*****.si
o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave.
Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Potrošnik mora blago vrniti v stanju, v katerem ga je prejel, najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
- pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva,
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,
- pri pogodbah, katerih predmet so elektronski izdelki in storitve.
Postopek zamenjave in vračila blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo, brez razloga vrne. Zadošča, da kupec ponudnika najkasneje v 14 dneh obvesti (na e-mail
in**@em*****.si
) o odstopu od pogodbe, blago pa vrne še v nadaljnjih 14 dneh.
Blago je potrebno vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za že uporabljene artikle in za elektronske dele, ki niso več originalno zapakirani, ter za elektronske izdelke. Blago mora biti obvezno vrnjeno v originalni embalaži.
Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o vračilu blaga oz. po prejemu vrnjenega blaga.
Reklamacije
Ob prejemu poškodovanega, izdelka z napako ali napačnega izdelka ga mora kupec takoj oz. v najkrajšem možnem času reklamirati tako, da pisno obvesti ponudnika izdelka na elektronski naslov
in**@em*****.si
. Ponudnik je dolžen spremljati in ažurno reševati vse zahtevke, ki jih posreduje kupec.
Odgovornost za stvarne napake
Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v
prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po dveh letih od datuma nakupa. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena z zakonom o varstvu potrošnika. Pogodbeno določilo, ki temu nasprotuje, je nično.
Če obstoj napake na blagu ni sporen, bomo čimprej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugodili vaši zahtevi. Prav tako bomo na vašo zahtevo pisno odgovorili najpozneje v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva, da so vsebine, objavljene na spletnem mestu, točne, popolne in pravilne in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker se je zanesel na objavljene vsebine. V nobenem primeru vsebin, objavljenih na spletnem mestu, ni mogoče šteti
za ponudbo v smislu Obligacijskega zakonika.
Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva glede delovanja ali dostopnosti spletnega mesta in ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi nastala uporabniku, ker spletno mesto ni bilo dostopno ali ni delovalo ali ni delovalo pravilno.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletnega mesta utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za primerno zaščito (protivirusno ipd.) opreme, s pomočjo katere dostopa do spletnega mesta.
Slike izdelkov so simbolične in informativne ter so lahko drugačne od dejansko dobavljivega blaga.
IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. EmiLina, Matej Erzetič s.p., ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na
naslednjem naslovu: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE
Celotna vsebina spletnega mesta, ne glede na obliko, v kateri je izražena, je avtorsko pravno zaščitena. Nosilec avtorskih pravic na objavljenih vsebinah je EmiLina, Matej Erzetič s.p. oziroma oseba, za katero je to pri
posamezni vsebini izrecno navedeno.
Vse avtorske pravice so pridržane njihovim nosilcem. Objave vsebin na spletnem mestu v nobenem primeru ni mogoče razlagati kot odpoved katerikoli avtorski pravici na vsebinah spletnega mesta.
Brez izrecnega vnaprejšnjega pisnega dovoljenja ponudnika oziroma nosilca avtorskih pravic je prepovedana kakršnakoli uporaba katerekoli vsebine, objavljene na spletnem mestu, za kakršenkoli namen, razen za oseben ogled uporabnika. Prav tako je prepovedana uporaba vsebine na način, da se celotno spletno mesto vključi v drugo spletno mesto. Kršitev ima lahko za posledico kazensko in odškodninsko odgovornost.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN OBDELAVA PODATKOV
Lastnik spletne trgovine EmiLina – EmiLina, Matej Erzetič s.p., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.
Več o naši politiki zasebnosti in uporabi piškotkov.